شال و کلاه کن آسمون خیسه
وبلاگ تنهایی جی اف اس
تاريخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, | نویسنده : jfs

  شال و کلاه کن آسمون خیسه* چتره تو وا کن گریه بارونه*

حال و هوای برگ ریزونه چشمات* پاییزم نمیدونه

*******

پروانه ها وقتی که میسوختن* تقدیر تو دوختن به تقیدرم

هر وقت دلت میگیره میسوزم* هر وقت دلت میسوزه میمرم

*******

خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم دوست داشتنت خوبه خیلی دوست دارم

خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم دوست داشتنت خوبه خیلی دوست دارم

*******

محبوبه من چشمات به من میگن روز جدایی خیلی نزدیکه

میری نمیدونی که دور از تو* دنیام چقدر غمگینه و تاریکه

دنیای من تاریک و غمگینه* بار جدایی خیلی سنگینه

هرکس که از حالم خبر داره* از شونه هام این بارو برداره

*******

خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم دوست داشتنت خوبه خیلی دوست دارم

خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم دوست داشتنت خوبه خیلی دوست دارم

 

عشق                                         بيداد   من

باختن                  يعني                     لحظه                 عشق

جان                         سرزمين           يعني                           يعني

زندگي                                   پاک   عشق                                 ليلي و

قمار                                           من                                       مجنون

در                              عشق يعني ...           شدن

ساختن                                                                                 عشق

دل                                                                                   يعني

كلبه                                                                        وامق و

يعني                                                                   عذرا

عشق                                                           شدن

  من                                                عشق

 فرداي                                     يعني

  كودك                            مسجد

  يعني               الاقصي

عشق     من  

عشق                                         آميختن                                      افروختن

يعني                                به هم           عشق                              سوختن

چشمهاي                        يكجا                    يعني                          كردن

پر ز                 و غم                            دردهاي             گريه

خون/ درد                                                   بيشمار

  عشق                                   من   

    يعني                            الاسرار   

    كلبه                   مخزن 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

sldi
ساعت13:13---30 بهمن 1391
سلام .سروده ی خودته؟؟؟؟؟ غمگین ننویس چقدر گفتم زندگیتو شاد کن حتی شده با یه متن شاد ... چقدر زود فراموشم کردی چقدر راحت......؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



اسلایدر

دانلود آهنگ